image_pdfimage_print

Το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας, διαπιστώνει με ανησυχία ότι το φαινόμενο της «γκρίζας» διαφήμισης εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς.
Το φαινόμενο αυτό υπονομεύει και απαξιώνει τη λειτουργία των δημοσιογράφων ως φορέων ενημέρωσης.
Το ΕΟΔ επισημαίνει ότι οι δημοσιογράφοι, οφείλουν να τηρούν απόλυτα τον Κώδικα Αρχών Δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, που απαγορεύει ρητά οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση συμμετοχή τους σε διαφημίσεις.

 

Το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας

της ΕΣΗΕΑ