image_pdfimage_print

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, στη συνεδρίαση της 29ης Σεπτεμβρίου 2014, αποφάσισε την πραγματοποίηση τεσσάρων κύκλων πιλοτικών σεμιναρίων, για την απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων, που απαιτούνται στο νέο τεχνολογικό και εργασιακό περιβάλλον στον δημοσιογραφικό κλάδο.

Για την υλοποίηση των σεμιναρίων, η ΕΣΗΕΑ συνεργάστηκε με τα τμήματα ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου και έλαβε υπόψη τόσο τις απόψεις ανέργων συναδέλφων (όπως αυτές αποτυπώθηκαν γραπτά σε σχετικό ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν), όσο και των ενεργών δημοσιογράφων.

Το Διοικητικό Συμβούλιο διευκρινίζει ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος από πλευράς συμμετεχόντων για την παρακολούθηση των σεμιναρίων, ούτε και από την ΕΣΗΕΑ, αφού οι διδάσκοντες προθυμοποιήθηκαν να διδάξουν αφιλοκερδώς.

Το Δ.Σ. καλεί τους ενδιαφερόμενους να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, γραπτά στο email: seminaria@esiea.gr ή στο φαξ: 210-3632608 και τηλεφωνικά στο 210-3675505, έως τις 24 Οκτωβρίου 2014. Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση που οι αιτήσεις ξεπεράσουν τον μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων, θα δοθεί προτεραιότητα στα άνεργα μέλη της ΕΣΗΕΑ.

 

Το περιεχόμενο και το πρόγραμμα των σεμιναρίων παρατίθεται ακολούθως:

 

1ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Γ. Πλειός, Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ & Επικοινωνίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διάρκεια: 30 ώρες.

Χρόνος Υλοποίησης: 3 εβδομάδες, από 31/10/14 έως 16/11/14- παράδοση κάθε Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί & μεσημέρι, και την τελευταία εβδομάδα Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Μαθήματα (ενδεικτικά): Συλλογή και επεξεργασία ειδήσεων για το διαδίκτυο, Δεξιότητες παραγωγής πολυτροπικού περιεχομένου για το διαδίκτυο, Μοντέλα παραγωγής περιεχομένου στο διαδίκτυο, Socialmedia, blogs, portals και δημοσιογραφία, Δεοντολογία και κανονιστικές ρυθμίσεις στο διαδίκτυο κ.ά.

 

2ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ»

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Ν. Λέανδρος, καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

Διάρκεια: 30 ώρες.

Χρόνος Υλοποίησης: 3 εβδομάδες, από 21/11/14 έως 7/12/14- παράδοση κάθε Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί & μεσημέρι, και την τελευταία εβδομάδα Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Ενότητες Προγράμματος (ενδεικτικά): Μορφές επιχειρηματικότητας, Οι αγορές των Μέσων και νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον Ιστό, Κοινωνικές επιχειρήσεις και ο τρίτος τομέας της οικονομίας, Πηγές χρηματοδότησης, Ανάλυση αγοράς και μάρκετινγκ, Μεθοδολογία κατάρτισης επιχειρηματικού σχεδίου.

 

3ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ (προπαρασκευαστικό στάδιο- θ’ ακολουθήσει νεώτερη ανακοίνωση). Μετά τον κύκλο σεμιναρίων ορθοφωνίας που είχαν πραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία, το 2009, θα επαναληφθεί ένας νέος κύκλος, ο οποίος βρίσκεται σε προπαρασκευαστικό στάδιο και θα εκδοθεί νέα ανακοίνωση μόλις καταρτιστούν τα πρώτα προγραμματικά πλάνα.

 

4ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑΣ (προπαρασκευαστικό στάδιο- θ’ ακολουθήσει νεώτερη ανακοίνωση). Προετοιμάζεται σχετικό σεμινάριο από εξειδικευμένους διδάσκοντες. Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί απαραίτητο εργαλείο διαχείρισης ιδιαίτερα στην εποχή που διανύουμε ριζοσπαστικοποίησης της κοινωνίας μας και πιθανώς να αποτελέσει οδηγό για περαιτέρω σεμινάρια με εξειδικευμένο χαρακτήρα.

 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ