ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προμήθεια υλικών, εφαρμογών και υπηρεσιών μηχανοργάνωσης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΗΧΑΝΟΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Κεφάλαιο 1. ΓΕΝΙΚΑ
Η ΕΣΗΕΑ προκηρύσσει ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος προκειμένου να προμηθευτεί υλικά, εφαρμογές και υπηρεσίες που αφορούν την αναβάθμιση της μηχανο-οργάνωσης της Ένωσης. Η προκήρυξη είναι αναρτητέα στην ηλεκτρονική σελίδα www.esiea.gr.
Κεφάλαιο 2. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
2.1. Τρόπος υποβολής προσφορών
Τα ζητούμενα υλικά, εφαρμογές και υπηρεσίες διακρίνονται σε επτά κατηγορίες, εκ των οποίων οι πρώτες τέσσερις αναλύονται στο Παράρτημα 1 των Κεφ. 9 και 10 ενώ οι επόμενες τρεις στο Παράρτημα 2 των ίδιων κεφαλαίων.
Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες μπορούν να καταθέσουν προσφορά για μία ή περισσότερες ή και για όλες τις κατηγορίες.
Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή των ενδιαφερόμενων εταιρειών θα πρέπει να κατατεθεί εγκαίρως σφραγισμένος φάκελος με την ένδειξη Υποβολή Προσφοράς για την Προμήθεια υλικών, εφαρμογών και υπηρεσιών Μηχανο-οργάνωσης και την πρόσθετη ένδειξη: Συμμετοχή σε κατηγορίες 1 είτε 2 είτε 3 είτε 4 είτε 5 είτε 6 είτε 7, αναλόγως της συμμετοχής της εταιρείας στην πρόσκληση.
Εντός του σφραγισμένου φακέλου, θα υπάρχουν δύο σφραγισμένοι υποφάκελοι με την αντίστοιχη ένδειξη: Τεχνική Προσφορά και Οικονομική Προσφορά.
Στην Τεχνική Προσφορά, θα υπάρχει σύντομο προφίλ της εταιρείας και σύντομη περιγραφή ανάλογων έργων που έχει υλοποιήσει επιτυχώς, ώστε να αποδεικνύεται η επάρκειά της για την εκτέλεση του έργου. Επίσης θα υπάρχει αναλυτική απάντηση συμφωνίας με τις αντίστοιχες τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας ή των κατηγοριών στις οποίες συμμετέχει (κεφ. 10). Θα υπάρχει επίσης δήλωση ότι η προσφέρουσα εταιρεία έλαβε γνώση και συμφωνεί ανεπιφύλακτα με τα αναφερόμενα στα κεφάλαια 2 έως και 7 της παρούσας πρόσκλησης.
Εντός της τεχνικής προσφοράς δεν θα υπάρχει -επί ποινή αποκλεισμού- κανένα οικονομικό στοιχείο που θα παραπέμπει στην οικονομική προσφορά της εταιρείας.
Στην οικονομική προσφορά θα υπάρχει το ποσό που προσφέρει η κάθε εταιρεία, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ, ξεχωριστά για κάθε κατηγορία.
2.2. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών
Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ή αποστολής των προσφορών ορίζεται η 30/8/2019 και ώρα 12 μ. στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, Ακαδημίας 20, 10671, 5ος Όροφος στην Γραμματεία. Οι προσφορές μπορούν να αποσταλούν και ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή η ταχυμεταφορά. Η ημερομηνία και ώρα αποστολής δεν μπορεί να υπερβαίνει την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών. Στοιχείο απόδειξης αποτελεί η σφραγίδα ή άλλο αποδεικτικό παράδοσης της προσφοράς σε ταχυδρομείο ή εταιρεία ταχυμεταφοράς.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο προϋπολογισμός του έργου αναλύεται ανά κατηγορία παρακάτω:
α/α κατηγορίας | Σύντομη Περιγραφή | Προϋπολογισμός σε € (χωρίς ΦΠΑ) |
Κατηγορία 1 | Firewall & switches | 2.200 |
Κατηγορία 2 | Σύστημα NAS & servers | 8.500 |
Κατηγορία 3 | PCs, workstation, laptops, περιφερειακά | 7.100 |
Κατηγορία 4 | Computer Room Access Control | 1000 |
Κατηγορία 5 | Πληροφοριακό Σύστημα | 30.000 |
Κατηγορία 6 | Auditors | 3.000 |
Κατηγορία 7 | Άδειες 1 έτους εφαρμογών Office 365 | 1.000 |
Σύνολο κατηγοριών | Συνολικός προϋπολογισμός ΕΣΗΕΑ | 52.800 |
Επισημαίνεται ότι οι αναφερόμενες τιμές του του προϋπολογισμού ανά κατηγορία είναι οι ανώτατες δυνατές. Στις τιμές αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
Κεφ. 4. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Η αξιολόγηση των προσφορών που θα κατατεθούν θα γίνει από Επιτροπή που θα ορίσει η ΕΣΗΕΑ. Θα γίνει σε πρώτη φάση η αποσφράγιση των τεχνικών προσφορών. Οι εταιρείες των οποίων η τεχνική προσφορά θα κριθεί επαρκής από την Επιτροπή Αξιολόγησης έστω και σε μία κατηγορία από εκείνες που συμμετέχει, θα περάσει στην επόμενη φάση αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών. Θα διαγωνισθεί, όμως, μόνον στις κατηγορίες εκείνες που η προσφορά της κρίθηκε επαρκής. Αν η τεχνική προσφορά μιας συμμετέχουσας εταιρείας κριθεί ανεπαρκής για όλες τις κατηγορίες στις οποίες συμμετέχει δεν περνά στην επόμενη φάση και της επιστρέφεται σφραγισμένη η οικονομική της προσφορά.
Σε δεύτερη φάση αποσφραγίζονται οι οικονομικές προσφορές εκείνων των εταιρειών που η τεχνική τους προσφορά κρίθηκε επαρκής έστω και σε μία κατηγορία από εκείνες στις οποίες συμμετέχει. Ανάδοχος κηρύσσεται, ξεχωριστά ανά κατηγορία, εκείνη η εταιρεία, της οποίας η τεχνική προσφορά κρίθηκε επαρκής για την κατηγορία αυτή και έχει προσφέρει την χαμηλότερη τιμή.
Κεφ. 5. ΕΓΓΥΗΣΗ
Σε κάθε κατηγορία θα προσφέρεται εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας τουλάχιστον ενός έτους μετά την παράδοση και θέση σε λειτουργία των υλικών και των εφαρμογών. Η εγγύηση αυτή θα συμπεριλαμβάνεται στο κόστος της προσφοράς.
Κεφ. 6. ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Για τις κατηγορίες 1, 2, 4 και 6 θα προσφερθούν ετήσια συμβόλαια συντήρησης με ημερομηνία έναρξης την επομένη της λήξης της εγγύησης. Το ετήσιο συμβόλαιο δεν πρέπει να ξεπερνά το 15% της τιμής της προσφοράς. Η ΕΣΗΕΑ δεν δεσμεύεται να συνάψει το συγκεκριμένο συμβόλαιο συντήρησης, εφόσον δεν το επιθυμεί.
Ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης θα προταθεί υποχρεωτικώς και για την κατηγορία 5, μετά τη λήξη της εγγύησης. Η τιμή του δεν πρέπει να ξεπερνά το 20% της προσφερθείσας τιμής του προγράμματος που θα χρησιμοποιηθεί για το πληροφοριακό σύστημα. Ειδικά για την κατηγορία 5, στην οικονομική προσφορά, θα αναφέρεται χωριστά η τιμή του προγράμματος και χωριστά η τιμή προσφοράς των απαιτούμενων υπηρεσιών. Η ΕΣΗΕΑ μπορεί να απορρίψει την οικονομική προσφορά στην κατηγορία 5, εταιρείας που έχει προσφέρει υπέρογκο κόστος ετήσιου συμβολαίου συντήρησης.
Κεφ. 7. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Για κάθε κατηγορία θα υπογραφεί σύμβαση της ΕΣΗΕΑ με τον ανάδοχο. Όπου απαιτείται, η ΕΣΗΕΑ μπορεί να αποδεχθεί μονομερώς το προταθέν ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης των υλικών ή εφαρμογών για όσα έτη επιθυμεί. Οι προθεσμίες παράδοσης των έργων και των εφαρμογών, που αναφέρονται στις τεχνικές προδιαγραφές του Κεφ. 9, ισχύουν από την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων.
Κεφ. 8. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Σε όλες τις κατηγορίες, ο προτεινόμενος τρόπος πληρωμής είναι 30% με την υπογραφή της σύμβασης και το εναπομένον ποσό με την παράδοση και καλή λειτουργία των υλικών και εφαρμογών.
Κεφ. 9. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παράρτημα 1. Hardware & Λογισμικό
Παράρτημα 1.1 (κατηγορία 1) Προϋπολογισμός 2. 200 €, πλέον ΦΠΑ
Παράδοση τοποθέτηση προϊόντων 20 ημέρες
- Αγορά και εγκατάσταση firewall
- 2 x 48 port managed switch
- 4 x 24 port managed switch
Παράρτημα 1.2 (κατηγορία 2) προϋπολογισμός 8.500 €, πλέον ΦΠΑ
Παράδοση τοποθέτηση προϊόντων 20 ημέρες
- Αγορά και εγκατάσταση νέου κύριου server, hyper-v (2 x HVM)
- Αγορά και εγκατάσταση νέου δευτερεύοντος server (2 x HVM)
- Εγκατάσταση NAS, όπου θα μεταφερθούν εκεί όλα τα αρχεία των χρηστών, με εφαρμοσμένα δικαιώματα για τον κάθε φάκελο.
- Δημιουργία νέου Domain ή upgrade του υφισταμένου, πολιτικές ασφαλείας που θα οριστούν σύμφωνα και με το GDPR.
Παράρτημα 1.3 (κατηγορία 3) προϋπολογισμός 7.100 €, πλέον ΦΠΑ.
Παράδοση προϊόντων 20 ημέρες
- Αγορά 10 Pc stations
- Αγορά 1 workstation
- Αγορά 3 φορητών υπολογιστών
- Αγορά 2 πολυμηχανημάτων laser
Παράρτημα 1.4 (κατηγορία 4) προϋπολογισμός 1.000 €, πλέον ΦΠΑ
Παράδοση τοποθέτηση προϊόντων 10 ημέρες
- Computer Room Access Control
Παράρτημα 2. Λογισμικό
Παράρτημα 2.1 (κατηγορία 5) προϋπολογισμός 30.000 €, πλέον ΦΠΑ
Παράδοση έργου 4 μήνες
Αγορά και παραμετροποίηση καθετοποιημένης εφαρμογής διαχείρισης της ΕΣΗΕΑ εστιάζοντας στη διαχείριση των μελών
- Γενική λογιστική
- Μισθοδοσία
- Συμβόλαιο συντήρησης
Παράρτημα 2.2 (κατηγορία 6) προϋπολογισμός 3.000 €, πλέον ΦΠΑ
Παράδοση έργου 1 μήνας
- Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση Auditors για Active directory, File server κατά GDPR
Παράρτημα 2.3 (κατηγορία 7) προϋπολογισμός 1.000 €, πλέον ΦΠΑ
Ετήσια συνδρομή για 8 άδειες office 365 EL 64bit (μόνον εφαρμογές)
Κεφ. 10. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Παράρτημα 1. Hardware & Λογισμικό
Παρακάτω στους πίνακες είναι τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά
Παράρτημα 1.1. (κατηγορία 1)
Γενικά χαρακτηριστικά Firewall
Hardware | |
Model Upgradeable | yes |
Interfaces | 5 Gb |
Security | |
Application Proxies | HTTP, HTTPS, SMTP, FTP, DNS, TCP-UDP, POP3, POP3S, SIP, H.323 |
Intrusion Prevention (DOS, DDOS, PAD, port scanning, spoofing attacks, address space probes, and more) | On |
Wireless Models | 802.11ac, WPA, WPA2, WEP, Wireless Guest Services |
User Authentication with transparent Windows authentication | On |
VPN Tunnels (minimum) | |
Branch Office VPN Tunnels | 10 |
Mobile VPN with SSL/L2TP | 25 |
Mobile VPN with IPSec | 25 |
Management | |
Web interface —Configuration and monitoring over HTTP or HTTPS from a web browser. | |
CLI—Text-based configuration and monitoring over Telnet, Secure Shell (SSH) | |
Networking Features | |
Dynamic NAT | On |
Static NAT | On |
One to One NAT | On |
VLAN | 50 |
SD-WAN Dynamic Path Selection | On |
WAN Failover | On |
Multi-WAN Load Balancing | On |
Server Load Balancing | On |
Traffic Management/QoS | On |
High Availability Active/Active or Active/Passive | On |
Dynamic Routing | On |
VoIP (SIP and H.323) Support | On |
Additional Security with or without subscription | |
Access Portal | |
Gateway Antivirus | |
DNS watch | |
IPS service | |
Spam Blocker | |
Outbrake Detection | |
Threat Detection | |
WebBlocker with HTTPs | |
Url Filtering | |
Network Discovery | |
Data Loss prevention |
Τεχνικά χαρακτηριστικά managed Switch 48 port (Ποσότητα 2 τεμάχια)
Ethernet Technology | |
Gigabit Ethernet | |
Input Voltage | |
220 V AC | |
Management | |
Command Line Interface (CLI) | |
Web-based Management | |
SNMP v1/2c/3 | |
DHCP | |
VLAN | |
MIB | |
Management Port | |
Yes | |
Network Technology | |
10/100/1000Base-T | |
Port/Expansion Slot Details | |
48 x Gigabit Ethernet Network | |
2 x SPF | |
Form Factor | |
Rack-mountable | |
Τεχνικά χαρακτηριστικά managed Switch 24 port (Ποσότητα 4 τεμάχια)
Ethernet Technology | |
Gigabit Ethernet | |
Input Voltage | |
220 V AC | |
Management | |
Command Line Interface (CLI) | |
Web-based Management | |
SNMP v1/2c/3 | |
DHCP | |
VLAN | |
MIB | |
Management Port | |
Yes | |
Network Technology | |
10/100/1000Base-T | |
Port/Expansion Slot Details | |
24x Gigabit Ethernet Network | |
2 x SPF | |
Form Factor | |
Rack-mountable | |
Υπηρεσίες Εγκατάστασης ανωτέρου εξοπλισμού
- Φυσική Εγκατάσταση όλου του εξοπλισμού
- Παραμετροποίηση firewall, δημιουργία VPN, δημιουργία χρηστών VPN, κανόνες ασφάλειας
- Εκπαίδευση ειδικού προσωπικού σε όλο το εύρος των λειτουργιών του firewall.
- Υλοποίηση VLAN
Παράρτημα 1.2 (κατηγορία 2)
Χαρακτηριστικά πρωτεύοντος SERVER
Hardware | |
CPU | 2 x Xeon v4 E5 / 8 core |
RAM | 64GB DDR4 |
Υποστήριξη τεχνολογίας Virtualization (VT-x) ή ισοδύναμης | |
HDD OS | 2x SSD 240 |
HDD storage /SQL/APP | 4x 600GB 15k hot Plug SAS |
Power supply | 2 Redundant τροφοδοτικά / fans, hot-plug |
Optical Drive | DVD-RW |
Εγγύηση | 5 Χρόνια On-site |
Rack Mounted | |
OS | Να προσφερθούν οι απαραίτητες σε ποσότητα άδειες
Microsoft Server 2016, Standard Edition, 2 core license packs ή νεότερο για την δυνατότητα λειτουργίας τουλάχιστον δυο (2) Microsoft Server VMs. |
παρατηρήσεις | |
O εξυπηρετητής να έχει την δυνατότητα απομακρυσμένης διάγνωσης (Management/service processor). Να αναφερθούν οι δυνατότητες (error reporting, logging, alerting κ.λπ.). Επίσης να αναφερθούν οι μονάδες και τα στοιχεία που παρακολουθούνται (fans, θερμοκρασία, δίσκοι, κ.λπ.). |
|
Παρελκόμενα | Να δοθούν τεχνικά εγχειρίδια / φυλλάδια του κατασκευαστή που πιστοποιούν την υποστήριξη |
Χαρακτηριστικά δευτερεύοντος SERVER
Hardware | |
CPU | 1 x Xeon v4 E5 / 8 core |
RAM | 32 GB DDR4 |
Υποστήριξη τεχνολογίας Virtualization (VT-x) ή ισοδύναμης | |
HDD OS | 2x SSD 240 |
HDD storage /SQL/APP | 4x 600GB 15k hot Plug SAS |
Power supply | 2 Redundant τροφοδοτικά / fans, hot-plug |
Optical Drive | DVD-RW |
Εγγύηση | 5 Χρόνια On-site |
Rack Mounted | |
OS | Να προσφερθούν οι απαραίτητες άδειες Microsoft Server 2016, Standard Edition, ή νεότερο για την δυνατότητα λειτουργίας τουλάχιστον δυο (2) Microsoft Server VMs. |
παρατηρήσεις | |
O εξυπηρετητής να έχει την δυνατότητα απομακρυσμένης διάγνωσης (MANAGEMENT/Services processor). Να αναφερθούν οι δυνατότητες (error reporting, logging, alerting κ.λπ.). Επίσης να αναφερθούν οι μονάδες και τα στοιχεία που παρακολουθούνται (fans, θερμοκρασία, δίσκοι, κ.λπ.) |
|
Παρελκόμενα | Να δοθούν τεχνικά εγχειρίδια / φυλλάδια του κατασκευαστή που πιστοποιούν την υποστήριξη |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά NAS (Minimum Requirements)
Tower
CPU Architecture | 64-bit QuadCore |
Hardware Encryption Engine | Yes |
System Memory | 4 GB DDR4 |
DriveBays | 4 |
Compatible DriveType | 3.5″ SATA HDD |
2.5″ SATA HDD | |
2.5″ SATA SSD | |
HHD | 4x 2Tb |
RJ-45 1GbE LAN Port | 2 |
USB 2.0 Port | 1 |
USB 3.0 Port | 1 |
minimum Internal Raw Capacity | 24TB |
Υπηρεσίες Εγκατάστασης ανωτέρου εξοπλισμού
- Φυσική Εγκατάσταση όλου του εξοπλισμού
- Προγραμματισμός & δημιουργία λογικών μονάδων δίσκου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του οργανισμού.
- Υλοποίηση και παραμετροποίηση τριών (3) VMs (DC -file server, Application Server)
- Παραμετροποίηση Replication server
- Υλοποίηση – Παραμετροποίηση Active directory.
- Δημιουργία νέων χρηστών και μεταφορά χρηστών και δικαιωμάτων από το παλαιό Active directory.
- Εγκατάσταση και παραμετροποίηση του αποθηκευτικού μέσου (NAS).
- Ρύθμιση, παραμετροποίηση & προγραμματισμός μηχανισμού δημιουργίας τοπικών αντιγράφων των VMs στη μονάδα backup όσο και στον replication server.
- Ρύθμιση & προγραμματισμός συναγερμών και αναφορών του Administrator σε περίπτωση δυσλειτουργίας με όλους τους διαθέσιμους από το σύστημα μηχανισμούς.
Παράρτημα 1.3 (κατηγορία 3)
Τεχνικά χαρακτηριστικά PC stations (full 64Bit) (Ποσότητα 10 τμχ)
Format | Tower SFF |
MinimumRequirements | |
CPU | CPU intel i5 7th or 8th Generation |
RAM | 8 GB DDR4 |
HDD | SSD 240GB |
OS | WINDOWS 10 Pro (EL) |
Display Port, HDMi | |
Εγγύηση / Υποστήριξη | 5 έτη (preferred On-site) |
Παρελκόμενα | Να δοθούν τεχνικά εγχειρίδια / φυλλάδια του κατασκευαστή που πιστοποιούν την υποστήριξη |
Τεχνικά χαρακτηριστικά WORKSTATION (Full 64bit) (Ποσότητα 1 τμχ)
Tower | |
Minimum Requirements | |
CPU | Intel i7 7th or 8th Generation |
RAM | 16GB DDR4 |
HDD 1 | SSD 512GB |
HDD 2 | HDD2 2TB |
OS | Windows 10 Pro |
NICs | 1x Nic |
1x WIFI | |
Εγγύηση / Υποστήριξη | 5 έτη On-Site |
Παρελκόμενα | Να δοθούν τεχνικά εγχειρίδια / φυλλάδια του κατασκευαστή που πιστοποιούν την υποστήριξη |
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φορητών Υπολογιστών (Full 64bit) (Ποσότητα 3 τμχ)
LapTop | HP or DELL |
Minimum Requirements | |
CPU | Intel i5 7th or 8th Generation |
RAM | 8 GB DDR4 |
HDD | SSD 256 GB |
OS | Windows 10 Pro |
Monitor | 15,6 LED Full HD |
connectivity | 1x WIFI, 1x Lan card 10/100/100, 3x USB 3, HDMI, |
Εγγύηση / Υποστήριξη | 2 έτη preferred On-site |
Παρελκόμενα | Να δοθούν τεχνικά εγχειρίδια / φυλλάδια του κατασκευαστή που πιστοποιούν την υποστήριξη |
Τεχνικά χαρακτηριστικά πολυμηχανημάτων laser (Ποσότητα 2 τμχ)
Ταχύτητα εκτύπωσης Black (ISO, A4) | Έως 30 ppm |
Ταχύτητα εκτύπωσης Color (ISO) | Έως 27 ppm |
Μηνιαίος κύκλος | έως 5,000 |
Τεχνολογία εκτύπωσης | Laser |
Βέλτιστη ποιότητα εκτύπωσης Black | 600 x 600 dpi, Έως 38, 400 x 600 enhanced dpi |
Βέλτιστη ποιότητα εκτύπωσης color | 600 x 600 dpi, Έως 38, 400 x 600 enhanced dpi |
Οθόνη διαχείρισης | Τουλάχιστον 4.3 in touchscreen (CGD) |
Υποστηριζόμενη εκτύπ. φορ. συσκευών | Apple AirPrint™ , Google Cloud Print™ |
Συνδεσιμότητα | 1 Hi-Speed USB 2.0 port,1 host USB at rear side Built-in Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-TX 1 Wireless 802.11b/g/n/2.4/5 GHz Wi-Fi |
Συμβατότητα λειτουργικών συστημάτων | Windows Client OS (32/64-bit), Win10, Win7, Mobile OS, iOS, Android, Mac, Apple® macOS Sierra v10.12, Apple® macOS High Sierra v10.13, Apple® macOS Mojave v10.14, |
Είσοδοι χαρτιού | 50 sheet multipurpose tray, 250 sheet input tray, 50 sheet Automatic Document Feeder (ADF) |
Έξοδοι χαρτιού | 100 sheet output bin |
Duplex printing | AYTOMATO (driver support) |
Υποστηριζόμενα μεγέθη χαρτιού | A4,A5,A6,B5 (JIS),B6 (JIS),16K (195 x 270 mm, 184 x 260 mm, 197 x 273 mm),10 x 15 cm, Envelopes (DL, C5, B5) |
Είδος σαρωτή | Flatbed, ADF |
Ανάλυση σάρωσης, optical | Έως 1200 x 1200 dpi |
Μέγεθος χαρτιού σάρωσης, max | 216 x 297 mm |
Μέγεθος χαρτιού σάρωσης (ADF), max | 216 x 356 mm |
Duplex ADF scanning | NAI, Αuto |
Χωρητικότητα αυτομ. Τροφ. σάρωσης | Standard, 50 sheets |
Υποστηριζόμενοι τρόποι αποστολής σαρώσεων | Scan to email with LDAP, Scan to network folder, Scan to USB Scan to Microsoft SharePoint®,Scan to computer with software |
Ταχύτητα αντιγραφής (black,A4) | Έως 30 cpm |
Ταχύτητα αντιγραφής (color, A4) | Έως 25 cpm |
Ανάλυση αντιγραφής(black)/(color) | Έως 600 x 600 dpi |
Copy reduce / enlarge settings | 25 to 400% |
Παράρτημα 1.4 (κατηγορία 4)
Τεχνικά χαρακτηριστικά και υπηρεσίες για Computer Room Access Control
- Εγκατάσταση ενός συστήματος ελέγχου πρόσβασης (Access Control) στο computer room, με τον έλεγχο πρόσβασης να πραγματοποιείται με χρήση πληκτρολογίου ή αναγνώστη κάρτας και τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών χρηστών.
- Τοποθέτηση εγκατάσταση και παραμετροποίηση του συστήματος
Παράρτημα 2 Λογισμικό
Προϋπολογισμός Αγοράς Προϊόντος, μεταφορά δεδομένων παραμετροποίηση, εκπαίδευση 30.000 €, πλέον ΦΠΑ.
Ο χρόνος υλοποίησης του έργου ορίζεται στους 4 μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής συμβάσης
Παράρτημα 2.1 (κατηγορία 5)
Αγορά και παραμετροποίηση καθετοποιημένης εφαρμογής διαχείρισης της ΕΣΗΕΑ
εστιάζοντας στη διαχείριση των μελών
- Λειτουργικές προδιαγραφές ERP
Αριθμός concurrent (ταυτόχρονων) χρηστών: 15
Μεταβατική περίοδος
Ο Ανάδοχος πρέπει να εξασφαλίσει, με επαρκώς τεκμηριωμένο τρόπο, την απρόσκοπτη λειτουργία της ΕΣΗΕΑ κατά τη μετάβαση (συμβατική υποχρέωση αναδόχου) από το υπάρχον status και το υπάρχον μηχανογραφικό σύστημα μέχρι τη θέση σε πλήρη παραγωγική λειτουργία του υπό προμήθεια ERP.
Λειτουργικότητες
Το επιθυμητό ERP θα πρέπει να παρέχει λειτουργικότητες όπου θα καλύπτει τα εξής τμήματα:
- Γραμματεία (Τμήμα διαχείρισης Μελών, έκδοση εγγράφων, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο)
- Λογιστήριο (Οικονομική και Λογιστική διαχείριση ΕΣΗΕΑ, οικονομική διαχείριση και εποπτεία Μελών).
- Νομικό Τμήμα (Διαχείριση Νομικών υποθέσεων ΕΣΗΕΑ, και των Μελών).
- Τμήμα Ανεργίας (Διαχείριση Ανέργων και ευπαθών ομάδων δημοσιογράφων).
- Τμήμα Πειθαρχικών (Πειθαρχική και νομική διαχείριση Μελών).
Επαφές και φυσικά πρόσωπα (CRM):
Πλήρης διαχείριση των Μελών – συνδρομητών της ΕΣΗΕΑ.
Ενότητες πεδίων – καρτελών (Προσωπικά στοιχεία, Επαγγελματικά στοιχεία, Οικονομικά στοιχεία), δυνατότητα δημιουργίας και άλλων ενοτήτων όταν παραστεί ανάγκη.
Πλήρη Προσωπικά στοιχεία, οικογενειακή κατάσταση, ποινικό μητρώο, στράτευση, κ.ά. Δυνατότητα να προστεθούν όσα πεδία και όσες ομάδες πεδίων χρειάζονται για την περιγραφή του Μέλους – αντικειμένου.
Περιγραφή κατάστασης μέλους (Δόκιμο, Τακτικό, Αντεπιστέλλον).
Δυνατότητα πολλαπλών εγγραφών (δεύτερη διεύθυνση, τηλέφωνο, email κ.λπ.).
Δυνατότητα πλήρους επαγγελματικής καταγραφής,
- Πολλαπλή καταχώριση εργασιακών χώρων και στοιχεία αυτών με ιστορικό από την ημερομηνία εγγραφής του μέλους.
- Πεδία σχετιζόμενα με την επαγγελματική κατάσταση του μέλους (Μέσο εργασίας είδος εργασιακής σχέσης, διάρκεια, παράλληλη απασχόληση, κ.ά.).
- Εργασιακή κατάσταση μέλους (εργαζόμενος, άνεργος, σε επίσχεση, νομικές πληροφορίες, κ.ά).
- Δημιουργία καταχώρισης Δράσεων και ενισχύσεων για τα άνεργα μέλη.
- Δυνατότητα αυτόματων αναφορών, προειδοποιήσεων, απαγορεύσεων σε διαδικασίες και δράσεις ανάλογα με τις ιδιότητες του μέλους και την οικονομική του κατάσταση.
Ενότητα διαχείρισης Νομικών υποθέσεων του μέλους από τα αντίστοιχα τμήμα (Νομικό, Πειθαρχικών) που θα αφορούν τον οργανισμό και τα μέλη.
Ενσωμάτωση νομικών εγγράφων στην καρτέλα του μέλους και κατηγοριοποίηση ανάλογα την υπόθεση το όργανο ή την υπηρεσία.
Δυνατότητα σύνδεσης – αποθήκευσης εξωτερικών έγγραφων των γνωστών τύπων (Doc, PDF, Jpeg, TIFF, EXCEL, κ.ά.) που αφορά το μέλος.
Έκδοση εγγράφων με προ-συμπληρωμένες φόρμες, όπου θα συλλέγουν τα στοιχεία του μέλους από την καρτέλα του όπως βεβαιώσεις, παραστατικά πληρωμών, συνδρομών κ.ά. έγγραφα που αφορούν τα μέλη και την ΕΣΗΕΑ που θα μπορούν να φυλάσσονται στο μέλος – αντικείμενο μετά την έκδοσή τους ιστορικά.
2.Οικονομική Διαχείριση
Α) Οικονομικά στοιχεία συνδρομών μελών ανά μήνα, ανά μέσο εργασίας. Δυνατότητα σύνδεσης με τράπεζα για τις καταθέσεις των εργοδοτών.
Σήμανση κατάστασης μέλους σύμφωνα με τις συνδρομές και οφειλές (οι συνδρομές στους εργαζομένους καταβάλλονται από τον εργοδότη, αφού έχουν παρακρατηθεί από τον μισθό του μέλους. Ο οργανισμός λαμβάνει κατάσταση με τις παρακρατήσεις και ο εργοδότης αποδίδει σε δεύτερο χρόνο τα οφειλόμενα. Οι άνεργοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες καταβάλλουν την συνδρομή μόνοι τους είτε εφάπαξ είτε με διακανονισμό).
Β) Γενική Λογιστική
Τήρηση βιβλίων Γ’ Κατηγορίας, συμβατή με ΚΦΑΣ και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ).
Διαχείριση λογαριασμών, άρθρων, πρότυπων άρθρων, ανάλυση δεδομένων λογιστικής διαχείρισης, άρθρα αναμόρφωσης, θεωρημένες και λοιπές λογιστικές εκτυπώσεις.
Έντυπα (δηλώσεις εισοδήματος), οικονομικές αναφορές (ισολογισμός).
Εργασία αυτόματου κλεισίματος χρήσης κατά στάδιο, αυτόματης δημιουργίας των εγγραφών κλεισίματος. Έτοιμοι βασικοί αριθμοδείκτες.
Χρηματοοικονομική Λογιστική: Οργάνωση εισπράξεων – πληρωμών, χρηματικών και
τραπεζικών λογαριασμών σε τοπικό νόμισμα. Διαχείριση κινήσεων, καταστάσεων, μερικών εξοφλήσεων, χαρτοφυλακίων κ.λπ. Διαχείριση χρηματο-ροών (cashflow).
Διαχείριση Παγίων: Διαχείριση παγίων, υπολογισμός αποσβέσεων, εκτυπώσεις.
Παρακολούθηση διαφορετικών συντελεστών αποσβέσεων (λογιστικών). Εγγραφές πράξεων παγίων (αγορές, πωλήσεις, επεκτάσεις, κέρδη, ζημίες, αποσβέσεις), οι οποίες ενημερώνουν Έσοδα – Έξοδα, Γενική Λογιστική.
Γ) Μισθοδοσία
- Δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας είτε μεμονωμένα για όλους τους εργαζομένους είτε συνολικά για την επιχείρηση (ανά υποκατάστημα ή τμήμα απασχόλησης).
- Ταυτόχρονη χρήση πολλών παραθύρων και διεκπεραίωση μαζικών ενεργειών.
- Ενσωμάτωση όλων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Αυτόματη και συνεχής ενημέρωση μέσω διαδικτύου για όλες τις νέες Σ.Σ.Ε. και αναβαθμίσεις της εφαρμογής σε απόλυτη συμμόρφωση με την εργατική, ασφαλιστική και φορολογική νομοθεσία (αυτόματος υπολογισμός, λόγω αποχώρησης εργαζομένου, αυτόματος υπολογισμός συμβάσεων, αυτόματη ενημέρωση και υπολογισμός αναδρομικών, πλήρης κάλυψη και ενημέρωση όλων των ασφαλιστικών ταμείων και κλάσεων, υπολογισμός ΦΜΥ με τριπλό τρόπο, αδειών, ασθενειών, λοχείας, διαθεσιμότητας, απουσιών, επιδομάτων, αποζημιώσεων). - Κάλυψη όλων των εργασιακών σχέσεων (έμμισθοι, ημερομίσθιοι, ωρομίσθιοι, μερική ή εκ περιτροπής απασχόληση, τεκμαρτά ημερομίσθια, συνταξιούχοι, μαθητεία ΟΑΕΔ, σπουδαστές ΤΕΙ, ελεύθεροι επαγγελματίες).
- Πλήρως παραμετροποιήσιμο από το χρήστη (πολιτικές αποδοχών, υπερωριών, απεριορίστων υπολογισμών προκαταβολών με βάση τα ασφαλιστικά ημερομίσθια ή τις ώρες εργασίας, δημιουργία ταμείων από τον χρήστη, δημιουργία κρατήσεων, παροχών, δανείων, φόρου, αδειών).
- Διατήρηση ιστορικότητας μισθοδοτικών περιόδων, ασφαλιστικών ταμείων και κλάσεων, συλλογικών συμβάσεων, τρόπου υπολογισμού φόρου, υπερωριών και προσαυξήσεων.
- Διατήρηση ιστορικότητας μεταβολών στοιχείων καρτέλας εργαζομένων
- Δυνατότητα χρήσης ημερολογίου για τον αυτόματο προσδιορισμό των ασφαλιστικών ημερών .
- Πλήρως παραμετροποιήσιμο από το χρήστη (πολιτικές αποδοχών, υπερωριών, απεριορίστων υπολογισμών προκαταβολών με βάση τα ασφαλιστικά ημερομίσθια ή τις ώρες εργασίας, δημιουργία ταμείων από τον χρήστη, δημιουργία κρατήσεων, παροχών, δανείων, φόρου, αδειών).
- Διατήρηση ιστορικότητας μισθοδοτικών περιόδων, ασφαλιστικών ταμείων και κλάσεων, συλλογικών συμβάσεων, τρόπου υπολογισμού φόρου, υπερωριών και προσαυξήσεων.
- Διατήρηση ιστορικότητας μεταβολών στοιχείων καρτέλας εργαζομένων.
- Δυνατότητα χρήσης ημερολογίου για τον αυτόματο προσδιορισμό των ασφαλιστικών ημερών.
- Αυτόματη εξαγωγή σε αρχείο των εντολών πληρωμής σε τράπεζες και των άρθρων Γενικής Λογιστικής
- Ενσωματωμένο σύστημα ενημέρωσης χρήστη για αποφυγή λαθών, παραλείψεων, λανθασμένων επιλογών (μέσω προειδοποιητικών ή απαγορευτικών μηνυμάτων) από την πιο απλή μέχρι την πιο εξειδικευμένη περίπτωση (καταχώρηση ΑΦΜ, υπολογισμός μισθών, καταχώρηση ασφαλιστικών στοιχείων ΚΑΔ, Κ.Π.Κ., διάκριση υπερωριών, υπόλοιπα αδειών, Προσωρινή – Οριστική ΦΜΥ, κ.λπ.)
- Απεριόριστες επιλογές τυποποιημένων εκτυπώσεων από την πιο απλή μορφή (π.χ. Βεβαίωση Προϋπηρεσίας, Μεταβολές Μισθών, Ληξιάριο Συμβάσεων Ορισμένου Χρόνου, Βεβαίωση Αδείας Άνευ Αποδοχών) μέχρι την πλέον αναγκαία από Δημόσιο Οργανισμό (π.χ. Ασφαλιστική Ενημερότητα, Έντυπο Πρακτικής Άσκησης, Έντυπα ΟΑΕΔ – Επιθεώρησης Εργασίας, ΙΚΑ & Λοιπών Ταμείων, ΔΥΟ, κ.λπ.)
- Άμεση συμμόρφωση με όλες τις νομοθετικές μεταβολές με αναβαθμίσεις των εφαρμογών μέσω διαδικτύου
- Μαζική εισαγωγή σταθερών στοιχείων στην καρτέλα των εργαζομένων
- Διαχείριση ασθενειών και μαζική εισαγωγή ασθενειών των εργαζομένων και αυτόματη μεταφορά τους στις περιόδους. Εκτύπωση πλαφόν Ασθενείας με ενσωματωμένες όλες τις συνθήκες που προβλέπονται από την εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία
- Μαζική διαχείριση παροχών
- Πλήρης διαχείριση αδειών
- Αυτόματος υπολογισμός αποδοχών και τροποποιήσεων
- Δυνατότητα εκκαθάρισης 2 ανά μήνα
- Διεπαφή (User Interface)
Η λειτουργική γλωσσική διεπαφή του ERP με τους χρήστες πρέπει να είναι,
απαραιτήτως, στην ελληνική γλώσσα.
Οθόνες χρηστών: Δυνατότητα ανασχεδιασμού και προσαρμογής των οθονών από τους χρήστες ανάλογα με τις ανάγκες τους. Ευκολία στην αναζήτηση πληροφορίας.
Δεδομένα – ροές: Δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε διαφορετικές μορφές (format) και ειδικά σε MS Excel. Δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων από άλλα αρχεία ή συστήματα είτε με αντιγραφή/επικόλληση από κάποιο αρχείο είτε με δημιουργία γέφυρας με άλλη βάση δεδομένων. Επιθυμητή η δυνατότητα δημιουργίας και εκτέλεσης από τους χρήστες (advanced users) scripts προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους.
Διαχείριση Εγκρίσεων: Μηχανισμός εγκρίσεων για παραστατικά και διαδικασίες. Καθορισμός χρηστών ή ομάδων χρηστών που μπορούν να εγκρίνουν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας και καθορισμός της προτεραιότητας που θα έχουν τα παραστατικά προς έγκριση.
Αναφορές (Reporting Tools)
Δημιουργία οθονών με δυνατότητες καθορισμού στηλών, κριτηρίων, ομαδοποιήσεων και ταξινομήσεων.
Δημιουργία αναφορών και εκτυπώσεων των αναφορών κατ’ οπουδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε κριτήρια.
- Ασφάλεια
Πρέπει να μπορεί να είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις προβλέψεις του Γενικού
Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), καθώς και της σχετικής νομοθεσίας.
Πρέπει να μπορεί να είναι πλήρως συμβατό με όλες τις προβλεπόμενες Πολιτικές και τις Διαδικασίες Ασφάλειας του Οργανισμού.
Οι χρήστες πρέπει να οργανώνονται σε ομάδες (groups), ανάλογα με το ρόλο τους στην επιχείρηση. Η πρόσβαση ή η απαγόρευση πρόσβασης καθορίζεται για κάθε λειτουργία του συστήματος στις αντίστοιχες ομάδες.
Ο διαχειριστής του συστήματος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ορίσει δικαιώματα για οποιοδήποτε πεδίο.
Να καταγράφονται όλες οι τροποποίησης στα αντικείμενα του συστήματος με ιστορικότητα τουλάχιστο ενός έτους
- Δομικά χαρακτηριστικά
Αρθρωτή δομή: Το σύστημα να έχει αρθρωτή (modular) δομή, η οποία επιτρέπει τη
βαθμιαία υλοποίηση και μελλοντικές επεκτάσεις με όλα τα υποσυστήματα να βρίσκονται σε μια ενιαία πλατφόρμα. Επίσης, να παρέχει άμεση και ενοποιημένη πληροφόρηση από οπουδήποτε ή για οποιοδήποτε υποσύστημα.
Ανοικτή δομή DBMS: Να διατίθενται εργαλεία για την ενημέρωση της βάσης από
εξωτερικές πηγές. Να μπορεί να γίνει πλήρης καταγραφή του ιστορικού των ενεργειών import/export. Όλες οι οντότητες να μπορούν να εξαχθούν σε κάποια μορφή (π.χ. XML) και να εισαχθούν από την ίδια μορφή. Να παρέχεται και δυνατότητα εισαγωγής παραστατικών που τοποθετούνται ως XML αρχεία σε συγκεκριμένη τοποθεσία.
Να υποστηρίζονται, πλήρως, όλα τα 32 και 64-bit λειτουργικά συστήματα της Microsoft.
Να παρέχεται υπηρεσία αποστολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω SMTP σε
σύνδεση με οποιονδήποτε SMTP server.
Να υπάρχει ενσωματωμένη δυνατότητα αναζήτησης σε επιλογές του μενού, στο
σύστημα βοήθειας, καθώς και στα δεδομένα της βάσης δεδομένων.
- Ειδικές λειτουργικότητες (modules)
Να υποστηρίζει API για διασύνδεση με εξωτερικές εφαρμογές και υπηρεσίες.
Δυνατότητα αποστολής E-MAIL και SMS σε έναν ή παραπάνω μέλη προς ενημέρωση του για την κατάσταση τις οφειλές ή αποστολή οποιουδήποτε αρχείου που αφορά το μέλος ή τον οργανισμό.
Ηλεκτρονικά αρχεία (έγγραφα): Δυνατότητα εισαγωγής απεριόριστου αριθμού
εξωτερικών αρχείων σε οποιαδήποτε οντότητα ή συναλλαγή οντότητας της εφαρμογής (π.χ. MSWord, MSExcel, PDF). Τα αρχεία πρέπει να αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων της εφαρμογής ή πρέπει να υπάρχει link σε κάποιο εξωτερικό μέσο αποθήκευσης (π.χ. τοπικός υπολογιστής, fileserver, Internet κ.λπ.).
- Εγκατάσταση, υπηρεσίες, φιλοξενία, Συμβόλαιο συντήρησης
- Ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να κάνει πλήρη μεταφορά των στοιχείων από τις υπάρχουσες εφαρμογές (Μητρώο μελών, Λογιστικό Πρόγραμμα, Πρόγραμμα μισθοδοσίας) στη νέα.
- Το νέο σύστημα να μπορεί να φιλοξενείται τοπικά ή στο διαδίκτυο σε συστήματα datacenter ή συνδυασμός αυτών.
- Να υπάρξει εναλλακτική προσφορά για φιλοξενία της εφαρμογής στο cloud με πλήρη τεχνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά.
- Υπηρεσίες εκπαίδευσης χρηστών προγράμματος στην έδρα της επιχείρησης και απομακρυσμένα σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη.
- Θα πρέπει να υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πιστοποιήσεις της εφαρμογής κατά GDPR όπως και για τις προτεινόμενες υπηρεσίες φιλοξενίας σε datacenter (cloud).
- Στην περίπτωση όπου υπάρχει διαφορά κόστους στην εφαρμογή και μόνο, ανάλογα με τον τόπο εγκατάστασης, να δοθούν αναλυτικά οι περιπτώσεις (το κόστος φιλοξενίας να δοθεί ξεχωριστά).
- Στην προσφορά θα εμφανίζεται ο κατάλογος εργασιών και εκτιμώμενων παραμετροποιήσεων όπως και το κόστος αυτών.
- Θα παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους, η οποία θα ξεκινήσει μετά το πέρας της εγκατάστασης και παραμετροποίησης.
- Τέλος, θα πρέπει να προταθεί ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης, μετά το πέρας της εγγύησης ενός έτους, που θα συμπεριλαμβάνει νέες εκδόσεις. Να υπάρξουν και οικονομικές προτάσεις για πακέτα υποστήριξης που θα συμπεριλαμβάνουν απομακρυσμένη και τηλεφωνική υποστήριξη και κάποιες προϋπολογισμένες ώρες επίσκεψης τεχνικού στο χώρο του οργανισμού μας, κοστολογημένες και με πλήρη περιγραφή καλύψεων, για ένα έτος και μετά το πέρας της εγγύησης.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ
Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ: 0141_001.pdf